«Знак якості» на товарі — це питання іміджу компанії, конкурентоспроможності продукту і, звичайно, спосіб реклами. Упаковка, яка несе в собі марковані знаки міжнародних стандартів, викликають більшу довіру у споживача. Знаки на упаковці можуть вказувати на те, що харчовий продукт було вирощено на екологічних сільськогосподарськіх угіддях, а крем не тестувався на тваринах. Частина символів споживачів про щось інформує, інша остерігає. Тож, як читати знаки на коробках та умовні позначення на упаковці?
Розповідаємо, що означають значки на упаковці та про основні символи, які дають інформацію про якість продукту та його упаковку.
Умовні позначення, які має упаковка товару:
Сертифікат УкрСЕПРО. Українське маркування, яке підтверджує, що товар відповідає законодавчо встановленим вимогам якості та безпеки продукції. | ||
Маркування CE, розміщене на продукті або його упаковці, є декларацією виробника, що його продукт відповідає вимогам директив, що зобов’язують в ЄС. Цей символ може наноситись на електричні пристрої, іграшки, предмети індивідуального захисту (окуляри сонцезахисні, каски і т.п.), медичні вироби та інше. | ||
ISO — це серія міжнародних стандартів Міжнародної організації зі стандартизації (FSSC). ISO 22000 — серія стандартів для систем менеджменту в галузі безпеки харчової продукції. | ||
Стрічка Мебіуса. Знак означає, що упаковка частково або повністю зроблена з вторинної сировини або може бути здана на переробку. | ||
Викинути в урну. Екомаркування означає, що упаковку варто відправити на смітник одразу після вживання. Часто супроводжується додатковими написами. |
||
Знак «біодеградуюча упаковка» — знак, призначений для упаковок, що розкладаються і не виділяють шкідливих речовин. | ||
Знак «парасолька з краплями дощу» — це знак «берегти від вологи». Він розміщується на вразливій перед вологою упаковці. Символ допоможе зберегти товар та упаковку під час тривалого зберігання та транспортування. | ||
Вага нетто (без упаковки), розташоване поряд число у рамці означає брутто (з упаковкою). | ||
Знак «Зелена крапка» означає, що виробник забезпечує прийом маркованого пакувального матеріалу на вторинну переробку, заздалегідь оплатив її. Знак був упроваджений у Німеччині і зараз діє на теріторії 15 країн-членів ЄС. На території України цей знак не має змістовного значення для товаровиробників, споживачів чи контролюючих органів. |
Знак «вилка ложка» («келих і вилка» на упаковці) на упаковці означає нетоксичний матеріал. Матеріал виробу нетоксичний і може стикатися з харчовими продуктами. |
Упаковка косметичних товарів
Символ, який інформує, що даний продукт, ані жоден з його складників не був тестований на тваринах. Цей знак використовується виробниками все рідше, оскільки тепер тестування продуктів на тваринах заборонене. | ||
Цей символ інформує споживача, що продукт не містить фреонів, які руйнують озон, тим самим сприяючи глобальному потеплінню. Знак не належить жодній організації. | ||
Цей символ інформує нас, як довго можна вживати даний косметичний засіб. | ||
Символ, який означає, що на залученій до косметичного засобу листівці надана додаткова інформація, яка не змістилася на упаковці або доцільно була перенесена на листок-вкладиш. Листок-вкладиш зазвичай містить дані про склад косметичного засобу та попередження, пов’язані з його застосуванням. |
Позначення на упаковці харчових продуктів
Цей знак є декларацією виробника, його застосування не вимагає обов’язкового проведення випробувань та оцінки продукції на вміст ГМО органом з оцінки відповідності. Ставити маркування про наявність чи відсутність ГМО зобов’язує виробника Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів»
|
||
Загальноєвропейське екомаркування Organic Bio чи Euro-leaf. Цей знак означає, що продукт вироблений ЄС і відповідає всім вимогам до органічної продукції. Маркування є обов’язковим для всіх органічних господарств, що експортують, вирощують та постачають продукцію на продаж до ЄС.
|
||
Знак «Веган» (Vegan). Знак, який використовують у всьому світі. Він означає, що у продукції немає компонентів тваринного походження. Сертифікат належить Vegan Society — веганському благодійному суспільству, що просуває та підтримує спосіб життя веганів. Компанії, які використовують це екомаркування, сплачують членські внески на користь Vegan Society.
|
||
Організація з незалежної сертифікації натуральних органічних продуктів QAI (Quality Assurance International) підтримує виробництво еко-продукції в США і по всьому світу. QAI прагне не впливати на навколишнє середовище і приймає суворі та ефективні заходи для запобігання або обмеження її забруднень.
|
||
Rainforest Alliance Certified. Сертифікація, яку можна зустріти на чаї, каві, шоколаді, бананах, а також продуктах, здобутих із ферм, розташованих поруч із тропічними лісами. Гарантує, що плантації не завдали шкоди флорі та фауні регіону.
|
||
Інформація про натуральність продукції (сировини) органічного походження, вирощеної без застосування хімікатів, виробленої без барвників і штучних харчових добавок.
|
||
Сертифікація міжнародного стандарту «Marine Stewardship Council». Її можна побачити на морепродуктах. Маркування означає, що рибу виловлюють легальними методами, зберігаючи популяцію. |
Купуючи будь-що — читайте упаковку! Розуміння позначок та маркувань на продукції допоможе зробити свідомий та раціональний вибір!
Друкарня New Media спеціалізується на виготовлені індивідуальної упаковки малими та середнiми тиражами. Ми можемо створити навіть одну коробку, щоб ви переконались у вірності розмірів та конструктиву перед друком повного тиражу.
Для малих тиражiв ми використовуємо плоттерну порізку, для великих і повторюваних — тигельну висічку, а ще, завдяки нашій унікальній машині MGI JetVarnish 3DS & iFoil-S, ми можемо нанести вибірковий лак та фольгу на упаковку, щоб виділити особливі області та додати фантастичні 3D-ефекти на ваш виріб. Виготовляємо картону упаковку для товарів, упаковку для косметики, упаковку для біжутерії, упаковку для парфумів, упаковку для приладів, упаковку для гральних карт, упаковку для табачних виробів, упаковку для вейпів та інше. Також ми друкуємо різноманітні етикетки та наклейки для продукції.
Пишіть нам на пошту:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770