Живі плакати Fisch Franke
Плакати коректора Trip-Ex
«Зробили помилку?», — звертається до глядача Рекламне агентство The Jupiter Drawing Room за допомогою афіш, що рекламують коректор Trip-Ex. «Очевидно, що не все нам підвладно, і не всі недоліки можна виправити, але щодо тексту, Trip-Ex — буде справжнім рятівником».
Рекламний банер від Netflix
Netflix розмістив в Аргентині рекламні щити, які закликають утриматися від користування їхнім сервісом. Аргентинці, не зважаючи на це, відразу почали перевіряти Netflix, оскільки їхня гордість не дозволяє допустити, щоб які-небудь білборди вказували їм, що робити.
Ну хіба це не геніально? 🙂
Реклама від Rexona
Цей рекламний банер був встановлений спеціально, щоб підловити перехожих, які завжди намагаються щось виправити 😉
Рекламні плакати від Coca-Cola
Соціальна реклама від Amnesty International
Це наочний приклад того, що реклама може бути не лише розважальною, але й нести в собі дуже глибокий підтекст. Організація Amnesty International розмістила приховані камери на автобусних зупинках у Гамбурзі. Кожен пасажир, спостерігаючи за рекламним плакатом, бачив щасливу сімейну пару. Але, коли хтось відвертався, таємна камера «фіксувала» цю мить, а плакат миттєво змінювався, тепер відображаючи сцену насильства. Таким чином, правозахисна організація намагалася донести до людей своє важливе послання: «Це трапляється, коли ніхто не спостерігає».
Інтерактивні плакати від Pepsi
Pepsi турбується про тих, хто довго знаходиться у метро. Саме для таких людей, кампанія створила інтерактивні рекламні плакати, у яких грає музика.
Рекламна кампанія від Hubba Bubba
Сподіваємось, що ви не викидаєте жуйки просто на вулиці, а розважливо користуєтесь етикетками від них. Але для того, щоб масово вирішити питання кинутих жуйок, які все ж таки трапляються на дорозі, компанія Hubba Bubba створила одну класну рекламну ініціативу.
Прихильникам жуйки запропонували залишити використану жуйку різних кольорів на спеціальному плакаті з контурним зображенням Мони Лізи та Мерилін Монро, тим самим «розфарбовуючи» його.
Рекламні наклейки в Індії
На автоматичних дверях магазину в Мумбаї в Індії, розміщено наклейку із зображенням людей, які натурально розходяться в різні сторони, коли хтось наближається до магазину. А одразу за дверима, відвідувачів вітає повідомлення: «Люди розступаються, якщо від вас неприємно пахне».
Реклама світлодіодних ліхтарів
Реклама світлодіодних ліхтарів M-Tech Plasma HID Lights в Малазії. На стіні розміщено наклейки із слоганом: «M-Tech Plasma HID Lights – на 300% яскравіше, ніж стандартні фари».
Рекламні білборди від Apple
Apple трансформувала білборди у всьому світі у свої впізнавані білі шопінг-пакети зі святковим бантиком на логотипі.
Кампанія «Wonder Awaits» розташована на місцях з великим трафіком у найбільших містах світу.
Проєкт також буде запущений у соціальних мережах та в магазинах для покупців у цьому святковому сезоні.