У світі реклами і маркетингу кожна компанія прагне виділитися та здивувати свою аудиторію. Одним із найефективніших і найкреативніших способів цього досягнення є створення неперевершених плакатів. Ми зібрали найкращі приклади рекламних плакатів, які вразять ваше уявлення про креативність. Від шокуючих концепцій до майстерної графічної роботи, наша колекція надихне вас та покаже, як реклама може бути справжнім шедевром.
Приготуйтеся відкрити для себе світ креативу, де ідеї перетворюються в образи, а образи — в незабутні враження.
Постери від LEGO
У LEGO до Гелловіну створили серією постерів у стилі коміксів, які зображують деталі гри у потойбічному світі. Кожна ілюстрація надрукована з ефектом світіння в темряві.
Шість ілюстрацій відтворюють «страшенно знайомі» сцени у домі. Наприклад, це детальки LEGO, що таємниче зникають вночі або гострі цеглинки, на які можна випадково наступити.
Burger King проти McDonald’s
Burger King вкотре потролив McDonald’s, запустивши рекламну кампанію з реальними фотографіями переляканих дітей у присутності клоунів. Повідомлення на плакатах говорить: «Дні народження мають бути щасливими», надихаючи фанатів влаштовувати свята для дітей без клоунів у Burger King.
Погодьтесь, за цієї компанією приємно спостерігати з попкорном (ну або з бургером).
Постер від Burger King
Burger King запустив рекламну кампанію для нових сендвічів Mega Stacker та Whopper, із серією плакатів, на яких зобразив рентгенівські знімки своїх відвідувачів, які отримали травму під час прийому їжі. У цих плакатах компанія наголошує на тому, що їхні бургери настільки великі, що може виникнути ризик вивихнути щелепу під час трапези.
На плакатах видно коментарі клієнтів із соцмереж, які підтверджують цю ідею. Наприклад, один із коментарів звучить так: «Ох, отримав вивих щелепи у Burger King. Чесно кажучи, це вражає, чи не так?». Інший клієнт в коментарі додає: «Мені здається, що я єдиний, хто зазнав такої травми, коли спробував воппер». Завершальним штрихом кампанії є слоган: «Ми попереджали вас, що наш бургер великий».
Соціальна кампанія в Нью-Йорку
Соціальна ініціатива в Нью-Йорку акцентує увагу на нагальній проблемі насильства над жінками, використовуючи набір виразних піксельних зображень та сильних заголовків на рекламних щитах.
На одному з плакатів можна побачити напис: «На цьому фото зображено чоловіка, який допускається насильства над своєю дружиною».
Плакати від IKEA
В IKEA вирішили, що вихід канцлера Німеччини Ангели Меркель на пенсію напряму має бути пов’язаний з їхньою компанією — і вигадали для неї новий трон. Ним стало крісло Strandmon, а підпис на плакаті говорить «нарешті вдома». Дуже цікава комунікація.
Соціальні плакати з Великої Британії
На британських вулицях можна побачити соціальні плакати, які візуалізують небезпеку ультрафіолетових променів, відомих своєю здатністю викликати рак шкіри.
Ці плакати використовують спеціальний УФ-папір та сонцезахисний крем для створення запобіжних повідомлень, які виявляються, коли плакати взаємодіють з сонцем.
Ця ініціатива схожа на нещодавню рекламу сонцезахисного крему в Лондоні.
Вдень це звичайний білборд, а із заходом сонця наочне попередження того, які збитки можуть бути завдані шкірі, коли вона не захищена від сонця.
Фестиваль Oktoberfest
Творці розробили дотепні гігантські постери, на яких зобразили келихи пива, і закріпили їх на деревах та стовпах у всьому місті. Для більшої реалістичності ці келихи були оснащені ручками, роблячи їх чудовим атрибутом для фотографій як місцевих жителів, так і туристів.
Постери від JetBlue Airways
Авіакомпанія JetBlue Airways розмістила рекламні борди на вулицях Нью-Йорка, на яких закликала прихопити рекламу з собою. Щасливчики, які виявили таку рекламу в місті, могли очікувати подарунків у вигляді безкоштовного перельоту або морозива, залежно від купона.
Постери від Coca-Cola
Coca-Cola представила свою першу друковану рекламу, яку можна «почути». На рекламних плакатах відтепер відображено конкретні моменти, які асоціюються із характерними звуками. Тут є клацання, яке ви чуєте при відкриванні банки або пляшки, і шипіння, яке ви відчуваєте, коли налите кока-колу в склянку. Рекламні постери супроводжуються гаслом: «Спробуй цього не почути».
Постери зірок в журналі Rolling Stone
Журнал Rolling Stone розробив унікальний підхід, перетворивши постери з рок-зірками в звукоізолюючий матеріал для стін. Зазвичай, молоді музиканти, завдяки безперервним репетиціям, можуть завдавати незручностей своїм близьким і сусідам гучною музикою. У той же час, вони ретельно прикрашають стіни своїх кімнат постерами з образами своїх ідолів. Журнал вирішив вперше поєднати ці дві пристрасті та створити звукоізолюючі постери з образами рок-зірок.
Зовнішня реклама McDonald’s
McDonald’s використовує зовнішню рекламу, яка направляє водіїв на шлях до своїх ресторанів за допомогою картоплі фрі. Всього було створено 64 різновиди постерів, які встановлювалися на відповідних місцях. Ці банери містять як прості напрямки, такі як «поверни ліворуч», так і більш складні, наприклад «другий з’їзд з кільця».
Вже раніше у Канаді McDonald’s використовував свій логотип, щоб вказати шлях до своїх ресторанів.
Декоровані плакати джину Hendrick’s
Виробники шотландського джину Hendrick’s запропонували британцям зупинитися і насолодитися ароматом троянд. Компанія перетворила одну з найжвавіших станцій лондонського метро, «Кінгс-Крос Сент-Панкрас», створивши ароматизовані декоративні плакати, які відображають вікторіанську естетику свого бренду.
Постери бренду одягу Zalando
Бренд одягу Zalando розпочав неординарну зовнішню кампанію, що закликає парижан виразити свій стиль, рвучи постери. Ці плакати були розміщені на автобусних зупинках у різних частинах Парижа,у них був прихований одяг, який будь-який перехожий міг розірвати і одягнути. Ініціатива стала частиною кампанії #FreeToBe, яка закликає людей звільнитися від упереджень щодо стилю одягу.
Соціальна кампанія у Торонто
У межах соціальної ініціативи у Торонто була встановлена зупинка, до якої неможливо було зайти. Повідомлення на плакаті заявляло: «Чи ви відчуваєте себе відстороненим? Понад 400 000 жителів із обмеженими можливостями відчувають те саме». Ця нестандартна кампанія допомогла підкреслити труднощі, з якими щоденно зіштовхуються люди з обмеженими можливостями.
Соціальна кампанія в Хельсінкі
Фінляндія відзначається високими показниками домашнього насильства в світових рейтингах. В зв’язку з цим поліцейський департамент Хельсінкі розпочав соціальну кампанію під гаслом «Ми не можемо приховувати ознаки насильства». На автобусних зупинках були розміщені плакати із зображенням привабливої жінки, однак зі зміною освітлення на її обличчі і тілі з’являлися сліди синців.
Новорічна компанія «Біле Різдво»
Канадська творча агенція Wunder впровадила новорічну ініціативу під назвою «Біле Різдво». Команда викупила рекламні простори в найпрестижніших місцях і розмістила на них білі порожні плакати. Навіть якщо ці плакати не рекламували жоден продукт, вони спровокували шум навколо агенції Wunder. Кампанія включає в себе білборди, автобусні зупинки, оголошення в газетах та присутність в соціальних мережах.
Постер із конопель для фільму Гая Річі «Джентльмени»
Художник Зак Фернандес створив постер із використанням конопель для реклами нового трилера від Гая Річі під назвою «Джентльмени». Вибір матеріалу для створення плаката не був випадковим, оскільки сам фільм розповідає про історію торгівлі канабісом. На цьому плакаті художник передав портрети головних персонажів фільму.
Постери від McDonald’s
Серія рекламних плакатів від французьких творців з TBWA для McDonald’s ще раз підкреслює важливість безпечної перевезення пасажирів у своєму автомобілі.
Так що, після ситного обіду в McDrive, не забудьте надіти ремені безпеки для себе та своїх близьких.
Афіши The Guardian
Видання The Guardian вирішило ілюструвати наслідки шкідливого впливу фейкових новин на прикладі несанкціонованого поширення інформації в соціальних мережах.
Публічні афіши у цій рекламній кампанії закликають припинити розповсюдження неперевіреної інформації.
Сподіваємось наша добірка переконала вас, що навіть звичайні постери можуть бути креативні, цікаві та нести у собі глибокий сенс.
Друкарня New Media виконує друк постерів, афіш та плакатів, щоб втілити будь-яку вашу ідею в реальність. Наша команда професійно підходить до вашого задуму, тому ми можемо реалізувати практично все, щоб ваш плакат став витвором поліграфічного мистецтва. Мінімальний тираж — від 1-го екземпляра.
Пишіть нам на пошту:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770