Провідний портал про дизайн dezeen.com підвів підсумки конкурсу Dezeen Awards 2020. Цього року окремо від основної програми, де суддями виступають 75 професіоналів міжнародного рівня, читачі онлайн-журналу голосували за своїх фаворитів в номінації The Dezeen Awards 2020 Public Vote. Обов’язково подивіться на сайті журналу www.dezeen.com шорт-листи по всіх категоріях: це прекрасне джерело натхнення для дизайнерів всіх галузей, а також натяки на тренди 2021 року.
А ми хочемо докладніше познайомити вас з переможцем глядацького голосування в номінації «Графічний дизайн». Китайська студія Lin Shaobin представила упаковку для високогірного чаю Song. Це власний бренд китайського ресторану Song Chinese cuisine restaurant, який базується на культурі епохи династії Сун (960–1279 р.)
Дизайн коробки Mountain Tea Song імітує традиційні китайські малюнки гір, виконані тушшю. За основу дизайнери взяли гірські пейзажі часів правління династії Сун. Але тут не використовується туш: гірський рельєф утворює обпалений папір. Це натяк на високогірне походження чайного листя (їх збирають на висоті 1000 м) і їх приготування на вугіллі. Три кольори упаковки — бежевий, коричневий і сірий — відповідають трьом ступеням обсмажування чаю: легкий, середній і сильний.
Кольоровий папір обпалювали вручну, потім результати сканували. Щоб домогтися глибини зображення, використовували накладення трьох шарів різної висоти. Для отримання нерівних країв, що імітують гірський рельєф, застосовувалася лазерне гравіювання. Журавлі, що летять, виконані тисненням, а на сірій коробці місяць, що сходить з-за гір, виконаний фольгуванням бронзовим кольором.
Така упаковка підкреслює ексклюзивність елітного китайського чаю. В створення упаковки закладено багато ресурсів, часу і майстерності. Але ще більша увага приділяється церемонії заварювання такого чаю, адже це — один з ключових елементів китайської культури.