Візитка — це must have бізнесменів, людей творчих професій, менеджерів, консультантів. Вибір матеріалу, розміру та змісту залежить від того, навіщо потрібні візитні картки.
Стандартів та канонів немає. Є кілька популярних форматів, про які ми вже писали. Є загальні очікування: на візитівці має бути ім’я та контактна інформація. Але чи потрібно додавати логотип, посаду, зображення? Як донести інформацію? Можна лаконічно: телефон, електронна пошта. А можна розгорнено: телефон, пошта, всі профілі в соцмережах, месенджери і навіть QR-код.
На що перш за все звернути увагу при створенні візитки? На її мету! За призначенням візитки бувають:
• представницькі,
• корпоративні,
• ділові,
• особисті.
Представницькі візитки інформують про компанію загалом. Замість імені — назва організації. Замість особистих контактів — офіційний сайт і телефон приймальні або людини, яка відповідає за зв’язки з громадськістю.
Схоже завдання в корпоративних візиток. Вони завжди виконані у фірмовій кольоровій гамі з дотриманням стилістики. А зміст може змінюватись залежно від заходу, де їх роздають. Назва, логотип і сайт або офіційний акаунт — цілком достатньо. Такі візитки краще робити односторонніми, щоб на чистому боці можна було дописати ім’я та телефон. Наприклад, контакти менеджера, з яким спілкувалися на виставці.
Ділова візитка — це особистий помічник у пошуку клієнтів та партнерів. Суть має бути зрозуміла з першого погляду: чим корисна людина і як з нею зв’язатися. Подумайте, якими каналами зв’язку ви користуєтеся, та вкажіть саме їх. Якщо ви перевіряєте пошту раз на місяць, то не треба її згадувати. Краще дайте Інстаграм, якщо ви цілодобово сидите там і зможете відповісти миттєво. А якщо соцмережами та месенджерами ви користуєтеся вкрай рідко, нехай буде лише телефон.
Особисті візитки — ось де є простір для творчості! Така картка відкриває великі можливості самовираження. Подумайте, який образ ви хочете створити при знайомстві. Оформлення та контент виконують саме це завдання: формують яскраве перше враження.
Друк візиток: що необхідно знати
Надрукувати візитівку можна по-різному. Є як мінімум три способи:
• замовити у друкарні,
• використати онлайн-сервіси,
• роздрукувати вдома на принтері.
Якою має бути візитка? Це залежить від дизайну, тиражу та бюджету.
Якщо ви — студент і підробляєте написанням рефератів, можна вибрати найбільш економний варіант. Надрукуйте візитки на принтері, заламінуйте і буде вам щастя!
Якщо ви починаєте бізнес, зазвичай кожна копійка на рахунку. Тут можна обійтися без позолоти чи тиснення, але важливо справити гарне враження. У вас скромні вимоги до виготовлення візиток, а тираж складає 100-200 примірників? Використовуйте сервіси для друку візиток. Наприклад, онлайн-друкарня New Media: завантажуєте макет, вибираєте матеріали та тираж, оплачуєте карткою та отримуєте замовлення. Це швидко та зручно.
Якщо мова про візитку генерального директора солідної фірми, тут без варіантів: тільки друкарня зможе виконати друк та постдрукарську обробку на належному рівні. Зберегти корпоративний стиль, підібрати щільність паперу, точно потрапити у фірмові кольори, ідеально нарізати — тут потрібні фахівці.
Виготовлення візитних карток для бізнесу
Друкуватимете часто і багато — замовляйте офсетний друк. Доведеться витратити час на виготовлення форм, зате собівартість однієї картки буде найнижчою.
Бажаєте друкувати невеликими тиражами, оперативно вносити зміни до макету — вибирайте цифрові технології друку візиток. Друкарня New Media виконує цифровий друк та обробку: ламінування, фольгування, перфорацію. Приймаємо замовлення будь-якими тиражами. Робимо пробний зразок.
Повернемося до типів візиток. Що ми можемо порадити при замовленні різних карток?
Розмір не відіграє особливої ролі для представницьких та корпоративних візиток. Їхнє завдання — зацікавити, привернути увагу чи нагадати про компанію. Зазвичай їх зберігають разом із іншими рекламно-інформаційними матеріалами з виставки чи конференції. Звертайте увагу на фірмову стилістику та інформативність. Для таких візиток часто використовують офсетний друк, оскільки їх роздають регулярно й багато, а зовнішній вигляд не змінюється місяцями.
Немає сенсу стандартизувати особисті візитки. Навпаки: чим оригінальніший дизайн, тим більше шансів, що картки залишать на згадку. Зберігають їх зазвичай не в гаманці чи візитниці, а в ящиках столу чи коробках. Тож дайте волю фантазії і ні в чому себе не обмежуйте! І тут вам допоможе цифровий друк. Можна персоналізувати хоч кожну візитку у накладі! Та й тираж може бути дуже крихітним.
А ось ділові візитки краще робити стандартного розміру, щоб вони помістились у портмоне. Але ділові — не означає нудні! Головне, щоб стилістика відповідала духові компанії. Тут можна виділитися, не чіпаючи габарити: наприклад, вибрати вертикальну орієнтацію замість горизонтальної або заокруглити кути. Розмір той самий, а зовнішній вигляд відрізняється від інших!
Для людей творчих професій візитівка є потужним засобом самовираження. Але якщо творчість — це бізнес, не жертвуйте комфортом заради краси! Робіть картки стандартних розмірів, щоб їх було зручно зберігати. А оригінальність можна виявити у дизайні, матеріалах, оформленні, змісті.
В друкарні New Media можна замовити друк візиток. Ми можемо надрукувати: односторонні візитки, двусторонні візитки, візитки з логотипом, візитки з лаком, візитки з фольгою, дешеві візитки, дорогі візитки, візитки з ламінацією чи без.
Пишіть нам на пошту та дізнавайтесь детальніше:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770