Як не крути, товар судять по обкладинці! А ідеальна упаковка повинна відображати сутність продукту. Давайте подивимось, що відбувається в дизайні харчової упаковки в 2021-му році.
Натуральні матеріали
Відмова від пластику, вторинна переробка, екологічність і натуральність — ці рішення на піку популярності, і така тенденція збережеться надовго. Написи «100% натуральний», «без консервантів», Eco, Bio прикрашають упаковки самих різних продуктів. Вони істотно підвищують попит на них.
У вас еко-продукт? Не ховайте його за надмірно яскравою упаковкою. Упакуйте товар в крафтовий папір або прозоре скло з етикетками в природній колірній гаммі. Мінімалізм в світлих тонах створює відчуття чистоти, а ілюстрації з флористичними елементами підкреслюють зв’язок з природою.
Смачний дизайн
Упаковка, на якій зображений готовий до вживання продукт, завжди користується заслужений попитом. Навіть сита людина зверне увагу на гарне блюдо, яскраві й соковиті фрукти, хрусткі снеки, елітний сир. А що вже говорити про голодного покупця? Не ховайте продукт всередині, нехай він красується на етикетці та викликає бажання купити й з’їсти прямо зараз!
Ніжні пастельні відтінки
Ми живемо в дуже швидкому ритмі. Череда повсякденних справ, мерехтіння рекламних роликів, строкатість на полицях магазинів… І коли на очі потрапляє щось спокійне і затишне — це хочеться взяти в руки і розглянути ближче. Пастельні кольори дарують комфорт, заспокоюють і занурюють в мрії.
Яскраві фарби
Повна протилежність попередньому тренду. Відпочили, розслабилися? А тепер знову занурюємося у вир подій і емоцій. Зухвало яскраві фарби, сміливі поєднання — така етикетка гучним голосом кричить «купи мене!»
Текстова інформація
На такій упаковці панує текст. Дизайнери зазвичай не в захваті від пропозицій замовника «давайте пограємо зі шрифтами», але в цьому випадку гра виправдана. Шрифт не доповнює концепцію, а служить її основою. Звичайно, текстові написи можна поєднувати з графікою та фотографіями. Але основна ставка зроблена саме на вірно підібрані комбінації шрифтів: антикву і гротеск, летерінг і каліграфію.
Незвичайні ілюстрації
Графіка завжди доповнювала текст на етикетці, але тепер вона зовсім не зобов’язана бути безпосередньо пов’язаною з продуктом. Навпаки: зображення нелогічного предмета чи незвичайні асоціації привертають увагу, змушують вивчити етикетку ближче. В тренді зображення людей, які насолоджуються продуктом: покупець асоціює себе з ними, виникає бажання купити.
І, звичайно, не можна забувати про головну тему 2020 року — COVID-19. Вона ще довго буде присутній в оформленні товарів, в тому числі й харчових продуктів.