Прозора упаковка PlayStation
Прозора упаковка вдало приховала камуфляжний геймпад від PlayStation. Коробка виглядає, наче порожня, доки ви не взглянете всередину. Навіть інструкцію важко розгледіти без додаткового джерела світла. Тепер головне — не загубити його на столі.
Креативна упаковка бургерів
Єгипетські креативники створили упаковку для бургера, яка ніби поглинає його, викликаючи апетит. Замість звичайних харчових пакетів, ця упаковка нагадує рот, що відкривається. І здається, він готовий вкусити ваш бургер в будь-який момент.
Упаковка із вбудованою колонкою від Bacardi
Bacardi представив інноваційну упаковку із вбудованою колонкою.
Цю упаковку розробила компанія MW Luxury Packaging. Унікальний дизайн включає в себе не лише пляшку темного рому від Bacardi, а також дві акустичні колонки, які можна легко підключити до мобільного пристрою.
Упаковка молочного бренду
Агенція Ennemm представила оригінальну упаковку для ісландського молочного бренду Mjólkursamsalan Dairy. Дизайнери використали відомий стиль віскі Jack Daniel’s, використовуючи білі написи крейдою на чорному фоні та аналогічні шрифти.
Креативна упаковка від Nestle
Підрозділ Nestle в Японії вирішив поєднати креативність та боротьбу із забрудненням навколишнього середовища, тому випустив унікальну паперову упаковку для шоколадки KitKat.
Замість шкідливої пластикової обгортки, споживачам пропонується паперова альтернатива, з якої можна легко зібрати символічного журавля.
Креативна упаковка для шкарпеток
Backbone Branding з Єревану втілили цікаву концепцію, перетворюючи звичайні шкарпетки у витвори мистецтва, використовуючи принти із відомих картин у своїй лінійці Artsocks. Оскільки сама тканина стає художнім твором, то дизайнери створили упаковку, яка гідно виділяє цей товар на полиці.
Упаковка молока з креативним дизайном
Компанія Boston Pizza із Канади презентувала ексклюзивну серію упаковки для піци, яка функціонально перетворюється у столик-піднос. Тепер можна насолоджуватися улюбленими смаколиками не виходячи з ліжка.
Упаковка-конструктор для соку
Упаковка для соку є своєрідним конструктором, який після використання цього солодкого напою може бути перетворений за вашим бажанням у гаманець для дрібниць.
Упаковка молочних шоколадок
У Великобританії компанія Cadbury випустила упаковки для своїх молочних шоколадок, які позбавлені будь-яких слів. На них залишили лише символ бренду та характерний фіолетовий колір. За кожну продану плитку із новим дизайном компанія віддає пожертву в розмірі 30 пенсів благодійній організації Age UK, яка ставить своєю місією допомагати самотнім людям похилого віку.
Упаковка джинсів Mustang
Агенція KOREFE вирішила підійти до упакування джинсів Mustang нестандартно, відображаючи тим самим стійкість та надійність продукту. Замість того, щоб тримати джинси всередині коробки, тут сама коробка виготовлена з обгортки, яка нагадує текстуру джинсів.