В світі продуктів і напоїв етикетка відіграє роль не лише інформаційного носія, але і справжнього твору мистецтва. Сьогодні вартість товару не завжди визначається лише якістю його вмісту, але і тим, наскільки креативно і оригінально оформлено його етикетки.
У нашій статті ми зібрали для вас найкреативніші етикетки, які перетворюють звичайне зображення на справжню подорож у світ дизайну та інновацій. Дізнайтеся, як виробники продуктів вдаються до творчого підходу в створенні етикеток, створюючи справжні шедеври маркетингу та мистецтва.
Етикетки для любителів жахів від Williams Estate
Вино, створене для любителів жахів. Бренд Williams Estate змінив дизайн етикетки, перетворивши її на атмосферний постер до фільму жахів.
Головні персонажі тут — винна бочка, прес та виноградна лоза.
Етикетки від Coca-Cola
Coca-Cola творить атмосферу новорічного настрою. Лише один жест, і етикетка на пляшці перетворюється в святкову стрічку.
Простота та легкість:)
Етикетка вина з Португалії
Виробники вина з Португалії вирішили спростити процес створення дизайну етикеток і віддали цю відповідальність морським глибинам. Для цього вони просто залишили пляшки на дні Атлантичного океану на 10 місяців, а потім витягли їх.
Отримані етикетки для кожної пляшки мають свою унікальність, виробники додали лише бірку зверху, щоб позначити свій бренд. Це чудова концепція для дизайну вина, яке часто асоціюється з морським середовищем, а сам напій буквально виходить із глибин моря.
Етикетки від Nutella
Nutella спільно з італійським департаментом туризму презентувала колекцію з 30 банок, які відображають красу і культурні перлини країни.
На етикетках розміщено QR-код, відсканувавши який можна здійснити віртуальний тур історичними місцями Італії.
Покажчики на етикетці від Heinz
Heinz в Канаді розробив особливі мітки на етикетках, які служать як навігатори, щоб допомагати налити кетчуп під оптимальним кутом.
Зворотні етикетки аромату Etnia
Аромати від Etnia мають зображену на зворотній стороні етикетки карту району одного з міст Валенсії. Скло флакона винує тут роль лупи.
Кривава горілка Too Much Blood
Кривавий напій Too Much Blood присвячений Крістоферу Лі, одному з найвідоміших акторів фільмів жахів. Усередині пляшки розташовані зуби Дракули. Етикетка вирізана у формі зубів самого Дракули. Шрифт та ковпачок пляшки підсилюють загальну «криваву» тематику.
Вино, яке залишає слід
Напій, який залишає слід. Таку етикетку можна використовувати як штамп для друку, а інструкції з використання написані на етикетці навколо горловини.
Пивні етикетки
Напій для тих, хто любить зривати звичайні етикетки. Для чого псувати зовнішній вигляд пляшки, коли можна навпаки, прикрасити її чудовою квіточкою? Крім того, на етикетці присутні пошагові інструкції для створення свого шедевру.
Лімітована серія вина «Honorable, Brave and Powerful — 300»
Виноробня Smith Devereux, розташована в долині Напа, Каліфорнія, спільно з агентством M&A Creative з США та Португалії випустили 300 пляшок Cabernet Sauvignon.
Основна ідея пов’язана з історією 300 спартанців, які були шляхетними, відважними і потужними. Відповідно, на честь цих воїнів і виникла назва вина: «Honorable, Brave and Powerful — 300».
Чорний колір і шкіра в дизайні символізують спартанські військові обладунки. 300 точок на етикетці відображають 300 спартанців та 300 пляшок вина. Три червоні точки представляють трьох партнерів, тобто творців вина. На бирці з тисненням вивішено родинний герб сім’ї Devereux.
Упаковка соусів і закусок від бренду Gourmet Lab
Дизайн упаковок соусів і закусок від вірменського бренду Gourmet Lab привертає увагу своєю цікавою концепцією.
Головна перевага полягає в зручності банки: покупець може відразу оцінити зовнішній вигляд продукту, а під час споживання визначити момент, коли він закінчується і настає час для нової покупки. При цьому етикетка займає значну частину поверхні, що дозволяє розмістити на ній усю необхідну інформацію.
Дизайн виглядає особливо — картонна етикетка з захисною відривною стрічкою та автентичною типографікою допомагає виділити продукт серед конкурентів.
Етикетка горілки Nan Madol
Дизайн пляшки горілки Nan Madol вражає своєю унікальністю.
При взаємодії з водою на етикетці автоматично з’являються символи, які розповідають захопливу історію про таємничий архіпелаг у Мікронезії — Нан Мадол.
Однак цей захоплюючий дизайн не обмежується лише етикеткою: незвичайна форма пляшки та ковпачка чудово доповнюють загальний образ.
Дизайн етикеток віскі Wolves Malted Barley
Дизайн етикеток вина австралійської марки Four Winds Vineyard
Ця родинна виноробня, розташована в Канберрі, славиться своїм високоякісним вином, дружнім середовищем і екскурсіями по винним підвалах.
Для нових етикеток дизайнери використали фотографії, що розповідають про життя власників виноробні на винограднику.
Результат виявився дуже успішним з комерційної точки зору — продажі вина і кількість відвідувачів зросли в 2,5 рази після ребрендінгу.