У сучасному світі бізнесу успішна взаємодія з клієнтами та створення впізнаваного бренду стають все більш важливими. І у цьому ключову роль відіграє корпоративна поліграфія. Але що таке корпоративна поліграфія, і як вона впливає на успіх бізнесу?
Що таке поліграфія?
Поліграфія — це галузь промисловості, яка займається виготовленням різноманітної друкованої продукції та упаковки. Друкарня — це виробництво, задіяне у цій галузі.
Також дуже часто словом «поліграфія» узагальнено називають і саму друковану продукцію.
Її можна умовно поділити на такі підвиди:
- Корпоративна поліграфія: фірмові бланки та конверти, квартальні календарі, візитки, брендовані папки та блокноти, сувенірна продукція, корпоративні брошури та журнали.
- Рекламна поліграфія: флаєри, буклети, постери, афіші, плакати, рекламні каталоги.
- Виробнича поліграфія: етикетки та наклейки, упаковка різних видів, обгортковий папір.
- Інформаційна поліграфія: книги, довідники, методики, навчальні зошити.
- Дитяча поліграфія: дитячі книги, розмальовки, картки, що розвивають, настільні ігри.
У цій статті ми поринемо у світ корпоративної поліграфії та дізнаємось, як правильне використання корпоративної поліграфії може залучити більше клієнтів.
Для чого потрібна корпоративна поліграфія
Корпоративна поліграфія — це спеціальний вид друкованої продукції, який використовується компаніями для представлення та ідентифікації свого бренду на ринку. Дизайн корпоративної поліграфії створюється відповідно до корпоративного стилю компанії.
Корпоративна поліграфія відіграє важливу роль у діловому світі з кількох причин:
- Брендування та ідентифікація. Так, це одна з основних цілей корпоративної поліграфії — встановити та підтримувати відомий бренд компанії, а також відрізнятися від конкурентів. Логотип, колірна схема, типографіка, символи та герої – всі ці елементи створюють єдиний стиль, який допомагає клієнтам та партнерам легко впізнавати та запам’ятовувати компанію.
- Професійний образ. Корпоративна поліграфія допомагає створити професійне та впевнене враження про компанію. Якісні матеріали з логотипом та унікальним дизайном допомагають переконати клієнтів у серйозному відношенні компанії до своєї діяльності.
- Комунікація з клієнтами та партнерами. Візитки, корпоративні брошури, каталоги та інші матеріали корпоративної поліграфії використовуються для представлення компанії, її продуктів та послуг клієнтам та партнерам. Вони допомагають поширити інформацію про компанію та її пропозиції, залучити нових клієнтів та зміцнити відносини з існуючими партнерами.
- Створення довіри та впевненості. Професійно оформлена корпоративна поліграфія може допомогти створити довіру у клієнтів та партнерів. Коли компанія виглядає надійно та впевнено, це може підвищити ймовірність успішного укладання угод та тривалих ділових відносин.
- Єдиний стиль та консистентність. Використання корпоративної поліграфії забезпечує єдиний стиль у всіх аспектах комунікації компанії, що допомагає створити враження єдиного цілого та зміцнити бренд.
Види корпоративної поліграфії
Ми вже перераховували вище види корпоративної поліграфії. Давайте розповімо про них докладніше.
- Корпоративні візитки — картки з контактними даними та логотипом компанії, які використовуються співробітниками для обміну контактною інформацією з клієнтами та партнерами.
- Інформаційні брошури та буклети — матеріали, створені для реклами продуктів або послуг компанії, подання інформації про компанію, її цілі та досягнення.
- Листівки та флаєри — маленькі аркуші паперу з інформацією про компанію, що використовуються для реклами або інформування про спеціальні пропозиції та заходи.
- Каталоги — друковані матеріали, що містять докладний опис продуктів або послуг компанії, їх характеристики та ціни.
- Фірмові бланки, фірмові рахунки, конверти — вся офіційна документація також має відповідати фірмовому стилю компанії.
- Сувенірна продукція — ручки, кружки, футболки, кепки з логотипом чи іншими фірмовими елементами компанії. Ці предмети можуть бути використані для просування бренду компанії. Наприклад, кружка з логотипом компанії нагадуватиме про неї постійно не тільки власнику, а й оточуючим.
- Квартальні календарі — календарі, які відображають місяці кварталу та містять докладну інформацію про плановані події, важливі дати та заходи компанії. Вони є чудовим доповненням до будь-якого новорічного подарунка та допомагають клієнтам та партнерам залишатися в курсі важливих подій.
- Папки з логотипом компанії — використовуються для зберігання та організації документів чи презентацій. Надання документів клієнту в такій папці демонструє повагу до його ділових потреб та надає професійного вигляду представленої інформації.
- Корпоративні блокноти — записники з логотипом компанії, які використовуються співробітниками для записів, нотаток та планування. Вони можуть бути використані як усередині компанії, так і поширюватись серед клієнтів та партнерів.
Ці види корпоративної поліграфії допомагають компаніям підтримувати єдиний і відомий образ бренду, а також забезпечують ефективний комунікативний вплив на співробітників, клієнтів та партнерів. Але лише за умови, що їх дизайн був створений на основі брендбуку компанії.
Що таке брендбук? Давайте розберемося.
Що входить до брендбуку компанії
Брендбук компанії — це документ, який містить набір правил та стандартів, що визначають візуальний та стилістичний вигляд бренду компанії.
У брендбуку зазвичай описують:
- Логотип та його варіанти використання (кольоровий, ч/б, вертикальний, горизонтальний тощо).
- Колірну палітру. Перераховують основні кольори, які можна використовувати у дизайні, а також коди цих кольорів у різних колірних моделях: RGB, CMYK, Pantone.
- Типографіку. Описують правила щодо вибору та використання шрифтів для тексту у різних середовищах та матеріалах.
- Графічні елементи. Показують, як потрібно використовувати різні графічні елементи, наприклад лінії, текстури, фони та патерни для створення єдиного стилю та образу бренду.
- Фотографії та ілюстрації. Перераховують критерії відбору зображень, фотографій та ілюстрацій.
- Приклади застосування. Демонструють приклади, як має виглядати різна брендована продукція у реальному житті: візитівка, блокнот, вивіска, кепка, чашка.
- Принципи композиції та макетування. Описуються розташування елементів, відступи, розміри та інші аспекти композиції.
- Правила використання — загальні правила та рекомендації щодо застосування брендбука та його елементів, а також відповіді на можливі питання та ситуації, які можуть виникнути під час роботи з брендбуком.
Брендбук є важливим інструментом для забезпечення консистентності та єдності у брендингу компанії та зазвичай поширюється серед співробітників та партнерів, щоб забезпечити правильне використання корпоративної ідентичності.
Детальніше навіщо потрібний брендбук можете почитати в нашій статті навіщо потрібний брендбук.
Як бачите, різновид корпоративної поліграфії досить різноманітний, але кожен із цих елементів важливий і сприяє зміцненню іміджу та впізнаваності компанії.
Поліграфічний друк у друкарні New Media допоможе вам створити якісну корпоративну поліграфію. Це не означає, що необхідно замовляти все перераховане вище. До кожного бізнесу слід підбирати індивідуальний набір продукції. Наші менеджери завжди готові допомогти у цьому питанні.
Також ви маєте можливість замовити послуги професійного дизайнера, який розробить унікальний та привабливий дизайн.
Пишіть:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770