Флаєри вже не працюють? Нісенітниця! Так говорить той, хто не вміє грамотно їх використовувати! Друкарня New Media ділиться досвідом: як зробити дизайн флаєра настільки привабливим, що його не захочеться випускати з рук.
З чого почати? З тексту? З дизайну? З фотографій? Ні, почати потрібно з постановки мети.
У чому може бути завдання конкретного флаєра?
- Привернути увагу, познайомити з вашою компанією.
- Здійснити продаж через показ продукції.
- Запросити на захід.
- Повідомити про знижки або акції.
Залежно від мети визначається стилістика, створюється дизайн, підбираються фотографії та пишеться текст. І змішувати всі завдання на одній листівці не має сенсу. Це не спрацює!
Дизайн флаєра: як зробити флаєр, що працює?
У цій статті ми не будемо говорити про графічний дизайн. Є багато сайтів з колекціями готових безкоштовних макетів, зроблених професіоналами. Здавалося б: завантажуєте прийнятний варіант, міняєте текст та фото і … вуаля, ваш флаєр готовий! Тільки він не працює так, як хотілося б.
Не варто обирати шаблон за принципом «а мені цей шрифт подобається», «це мої улюблені кольори». Купуючи одяг у магазині, ви ж не просто дивитесь на колір і розмір? Ви йдете в примірювальну, щоб переконатися, що річ сидить точно по фігурі.
Так само і в випадку, коли треба створити рекламну листівку. З готового шаблону ви можете взяти розміри, варіанти сіток, комбінації шрифтів та їх пропорції, колірну гамму. Але спочатку потрібно приміряти шаблон на ваш бренд і переконатися, що він відповідає поставленим завданням.
А коли ви почнете наповнювати форму змістом, враховуйте психологічні прийоми, про які ми зараз поговоримо. Такий підхід відрізняє грамотно зроблений флаєр від привабливого папірця.
Ближче до суті
Погодьтеся: оцінка «цікаво» або «не цікаво» відбувається в перші секунди, коли промоутер простягає вам флаєр. Отже, виділяйте головне!
Якщо мова про акцію, то посил «вигідно!» повинен бути першим, що кидається в очі.
Якщо це — реклама онлайн-курсу, людина повинна відразу оцінити його користь для себе. Тільки тоді вона витратить час, щоб зайти на сайт і дізнатися подробиці.
Якщо це — запрошення на відкриття ресторану чи кафе, то апетитні фуд-фото спрацюють краще за будь-який текст, але адреса і дата заходу повинні бути на видному місці.
Не лийте воду, не використовуйте шаблонні «фрази, що продають». Інформація має бути короткою, конкретною і зрозумілою, а її подача — чіткою та зручною. За 5-10 секунд потрібно зрозуміти суть, а ще за 30 секунд — вникнути в деталі.
Даруйте приємні емоції
Нехай флаєр стане джерелом позитиву, навіть якщо мова про серйозний захід. Листівка не має бути нудною! Адже це не комерційна пропозиція, не офіційна презентація й не візитка. Тут доречно використовувати ситуативний гумор, забавні зображення чи будь-який креатив, який змусить людину покласти флаєр в сумку, а не в сміттєву корзину.
А якщо вона захоче показати оригінальний флаєр друзям або запостить фото в соцмережі — бінго, завдання виконано подвійно!
Відкрийте обличчя
Покажіть задоволених і щасливих людей, які користуються вашою продукцією або послугами. Фото усміхненої людини з товаром працює краще, ніж просто фото цього товару.
Багато дизайнерів під час створення дизайну флаєрів використовують стокові фотографії, але тут є підводні камені. Зображення повинно бути щирим, без зайвого гламуру і награності. Стандартні фото ідеальної сім’ї за обіднім столом і фотомоделі на тлі дорогої автівки давно приїлися й набридли. Прості люди з природними емоціями — ось що продає краще ретельних професійних постановок.
Дайте щось корисне
Флаєр — це продукція-одноденка. Щоб продовжити контакт рекламних матеріалів з потенційним клієнтом, надайте поліграфії цінність:
- QR-код з посиланням на меню ресторану або форму реєстрації на захід
- промокод на знижку
- умови конкурсу або хештег акції в соцмережах
Як варіант, сам флаєр може служити квитком або купоном на знижку при його наданні.
Використовуйте тактильні відчуття
А на якому папері надруковані ваші листівки? Матеріали для виготовлення листівок мають відповідати завданням, які вони виконують.
Якщо флаєр роздають на вулиці як рекламу події, він досягне своєї мети в першу ж хвилину після контакту зі споживачем, а потім відправиться в утиль. Але навіть в цьому випадку не використовуйте низькосортний папір, на якому неохайно розповзаються чорні чорнила. Флаєри-одноденки можна друкувати на тонкому глянсовому папері щільністю 115-150 г/м2.
Якщо флаєр служить для презентації нових товарів, його роздають на виставці або кладуть в коробку з замовленням, то не варто економити на матеріалі. Така поліграфія має опинитись на робочому столі або в сумочці і якомога частіше потрапляти на очі. Приємний на дотик рельєфний крейдований папір щільністю понад 170 г/м2 довго збереже презентабельний вигляд і додасть плюси до репутації ваших товарів.
Ми навели дані про папір як приклад. Вам не обов’язково розбиратися у всіх нюансах. Довіртесь професіоналам! Розкажіть нам, який флаєр хочете отримати, а менеджери друкарні New Media підберуть оптимальний матеріал, розкажуть про ціни на розробку та друк флаєрів, зроблять попередні розрахунки в залежності від тиражу
Дизайн рекламних листівок та флаєрів
Підведемо підсумки. Гарний дизайн готового шаблону не гарантує вдале знайомство з компанією або ефективні продажі. Подивіться на ваш флаєр очима покупця. Що можна сказати про бренд з першого погляду? Яку інформацію мозок отримує в перші 5 секунд? Чому потрібно зберегти цей аркуш паперу, а не викинути в сміття?
Розробка рекламних листівок з урахуванням психології покупця — це розумне вкладення грошей, яке в підсумку приведе до зростання числа клієнтів. А друк поліграфії ви можете сміливо довірити друкарні New Media.
Ми — професіонали, з якими зручно працювати!
Пишіть нам на пошту:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770