Який матеріал для упаковки найпопулярніший у світі? Гофрокартон. І це не новинка.
Старт технічного прогресу в кінці XIX століття і бурхливе зростання масового виробництва породили проблему: у що упаковувати всі ці нові та такі популярні товари, у чому їх зберігати та перевозити? Тара має бути дешевою, легкою та міцною. Непросте завдання.
До створення гофрокартону привели такі події:
- 1844 — паперова революція, був відкритий метод виробництва паперу з целюлози.
- 1856 р — двошаровий гофрований (плісований) папір був запатентований як підкладка для капелюхів.
- 1871 р — гофрокартон починають використовувати для пакування скляних пляшок.
- 1874 р — створено машину для промислового виробництва гофрокартону.
- 1890 — початок використання гофрокартону для виробництва транспортувальних коробок.
Найстаріші верстати виготовляли гофру зі швидкістю 3 метри за хвилину. Після інновацій у 30-х роках швидкість зросла до 100 м/хв. Обладнання ХХI століття дозволяє отримати за хвилину 300 м гофрокартону.
Сучасний гофрокартон може складатися з двох, трьох, п’яти чи семи шарів. Але суть залишається: зовні — шари плоского картону (топлайнери), усередині — гофрований папір різної товщини (флютінг). Все склеєне між собою. В результаті виходить жорсткий матеріал товщиною 2,5-5 мм з хорошим опором у всіх напрямках, ідеальний як для великогабаритної тари, так і для невеликих коробок та ящиків. Маркування матеріалу вказує на його характеристики: кількість шарів, товщину, густину, вологостійкість, опір при стисканні.
Ще один плюс — екологічність. Для виробництва гофрокартону застосовується макулатура, а використану тару можна відправити на переробку.
Білі або коричневі ящики з товстого гофрокартону — тара дешева та надійна, але не надто презентабельна на вигляд. Як бути, якщо хочеться отримати недорогу, але красиву упаковку? Використовувати мікрогофрокартон.
Що таке мікрогофра?
Мікрогофрований картон відрізняється лише висотою середнього гофрованого шару, товщина такого матеріалу становить 1,1-1,8 см. Верхні шари виготовлені з якісного гладкого картону або крейдованого паперу, що дозволяє нанести на поверхню будь-яке зображення. Цей матеріал не такий міцний, як товстий гофрокартон, зате він дозволяє безкінечно експериментувати з формою, розмірами та дизайном упаковки.
Дизайнерські коробочки з мікрогофри — ідеальний вибір для малого бізнесу, коли потрібна упаковка для харчових та кондитерських виробів, медичних та косметичних продуктів, посуду та декору, іграшок та електроніки, сувенірів та інших товарів.
Щоб зробити тару унікальною, використовується метод кашурування: повнокольорове зображення наноситься на папір (крейдований або рельєфний), потім він приклеюється на основу з мікрогофри. А найбюджетніший, але красивий і лаконічний варіант — доповнити просту білу коробку наклейкою або етикеткою з повнокольоровим друком.
Ну ви знаєте, куди звернутися з цього питання, правда ж? 😉