Винна етикетка — це важлива частина продукту, яка допомагає його продавати.
Ми вже розповідали як читати винну етикетку різних країн та що треба обов’язково вказати на етикетці вина згідно закону України. Якщо ви ще не бачили цю статтю, то вона тут.
Якщо ж ви плануєте стати виноробом, вам необхідно розбиратися не лише у якості та смакових характеристиках вина. Ви маєте розуміти всі тонкощі виготовлення етикеток та знати, як зробити таку наліпку, яка найкраще презентує ваш товар.
Тримайте декілька порад, які допоможуть вам створити саме таку винну етикетку.
Дизайн етикетки
Важливим елементом етикетки вина є її дизайн. Дизайн має бути не лише привабливим, а й інформативним. Рекомендуємо залучити професійного дизайнера для створення гарної етикетки. Саме йому ви зможете розповісти про характер вашого вина, його основні характеристики, історію створення, походження назви та філософію майбутнього бренду. Наприклад, ви є прихильником космодинаміки — нова течія у виноробстві — відобразіть це в дизайні вашої етикетки.
Хочете залучити міленіалів, які тільки починають самореалізовуватися? Розробіть яскравий нестандартний дизайн, який буде зовсім не схожим на дизайн звичних винних етикеток.
Ваше основне завдання — розробити таку етикетку, яка виділятиметься серед інших на полиці. Існує багато досліджень, які говорять, що люди в основному вибирають вино з етикетки, не особливо розуміючись на смаках.
Кольори етикетки
Якщо ви не впевнені, який колір етикетки вибрати для білого або червоного вина, ось кілька рекомендацій:
- Зазвичай червоне вино продається в темно-зелених пляшках, щоб блокувати сонячне світло і запобігти окисленню.
- Білі вина продаються у прозорих чи світло-зелених пляшках. Мається на увазі, що таке вино вип’ють швидше, тому не варто боятись окислення.
Для червоних вин часто використовується темна гамма кольорів з глибокими відтінками і тонами. Етикетки білих вин, як правило, роблять у світлій кольоровій гамі. Вибирається палітра, що складається з кількох відтінків, які на кілька тонів темніші, ніж колір пляшки.
Але все це лише поради. Пам’ятайте про це.
Розмір винної етикетки
Єдиного стандарту немає, оскільки параметри можуть змінюватися залежно від форми та ємності пляшки.
Як правило, розмір етикетки складає 9 х 13 сантиметрів. Розмір контретикетки — 6,5 x 8 сантиметра.
Друк етикеток
Винна етикетка має бути добре надрукована. Не можна допустити, щоб клієнт побачив текст, що розплився, або зображення поганої якості. Ви втратите всю довіру до продукту. Звертайтеся до професіоналів та друкуйте пробні зразки етикеток.
Зараз існує безліч різних технологій облагородження етикеток. Етикетки для алкогольної продукції можуть бути з фольгою, з вибірковим лаком, тисненням, а також із глянсовою ламінацією, матовою ламінацією та ламінацією soft-touch.
Де замовити наклейку на пляшку?
Якщо ви вже вирішили, як виглядатиме ваша винна етикетка, настав час звернутися до нашої друкарні.
Адже саме у нас можна надрукувати етикетки або замовити самоклеючі етикетки в рулонах малими тиражами будь-якої форми та розміру.
Ось список самоклеючих матеріалів для друку етикеток в рулонах:
- папері;
- білій плівці (поліпропілені);
- прозора плівці (поліпропілене);
- бурому крафті;
- білому крафті (винному папері);
- срібній плівці (металевій плівці).
Мінімальний тираж етикеток у рулонах — 10 метрів. Пробний зразок друкуємо безкоштовно.
Ми також друкуємо етикетки у аркушах. Такі етикетки ми можемо прикрасити цифровим лаком і фольгою з тактильними ефектами, прорізати отвори будь-якої форми. Мінімальний тираж — 1 друкований лист формату SRA3 (310х470 мм).
Але ми виготовляємо не лише етикетки для вина. Наша друкарня New Media може виготовити етикетки для будь-яких інших алкогольних та безалкогольних напоїв: етикетки для крафтового пива, етикетки для настоянок, етикетки для міцного алкоголю, етикетки для комбучі, етикетки для компотів, соків та іншої продукції.
Чи готові створити свій перший унікальний зразок?
Пишіть нам на пошту:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770