Ламінування. Цей термін легко можна віднести до числа неологізмів, які нещодавно увійшли до нашої мови.
Він взятий з англійської laminate, що означає покриття листа захисним шаром плівки. У самій англійській мові слова laminator, to laminate в сучасному значенні з’явилися 20-25 років тому. До цього, а часто і зараз, жителі туманного Альбіону називали цей процес терміном incapsulating, тобто введення паперу в захисний плівковий конверт.
Сьогодні ламінування знімає більшу частину питань щодо пошкоджень продукції. Воно може захистити виріб від вологи, у тому числі від грибку та плісняви, що вона спричиняє.
Крім цього, ламінація захищає від пошкоджень ультрафіолетовими променями, від повітряних забруднень та збільшує термін придатності друкованих матеріалів, а отже економить кошти.
Сьогодні розповідаємо, який вид ламінування обрати саме для вашого друку.
- Найпростішим видом ламінації є глянець. Він посилює яскравість і барвистість. Але недоліком глянцю є здатність відбивати промені сонця, що падають під певним кутом. Це заважає сприйняттю окремих деталей, наприклад, дрібного тексту.
- Другий вид ламінування — матовою плівкою. Виключає відблиски, дає можливість робити написи на поверхні, які легко стираються звичайним ластиком. Покриття матовою плівкою виглядає більш респектабельно і, як правило, використовується для виготовлення дорогої рекламної продукції. А ще, матова плівка надає виробу ефект пластику.
- Технологія Soft Touch — вид ламінування преміум класу з підвищеними тактильними властивостями. Ключові переваги такої плівки — на ній не залишається слідів від пальців, вона не змінює свого кольору, не боїться дрібних подряпин і забезпечує хороший захист ваших матеріалів.
Тож запитуйте у наших спеціалістів, який вид ламінації обрати саме для вас.
Ваша зручна друкарня New Media!
Пишіть нам на пошту:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770