Стюардеса Ніколь Сміт-Людвік стала героєм рекламного ролика для еміратської авіакомпанії Emirates, який знімали на вершині вежі Бурдж-Халіфа в Дубаї.
Відзначається, що дівчина стала одним з добровольців, які зголосилися знятися в рекламі — без використання спецефектів і зеленого фону.
До початку зйомок в одному з ангарів авіакомпанії інструктора зі стрибків з парашута провели зі Сміт-Людвік репетицію. Їй потрібно було стояти на висоті 828 метрів і по черзі показувати таблички з рекламними гаслами.
У день зйомок, учасники процесу, годину і 15 хвилин піднімалися на дах найвищої будівлі в світі. На його вершині героїню ролика утримували три страхувальних троса: два прикріпили до вершини хмарочоса, ще один — до спеціальній платформі з жердиною, яку спорудили спеціально для зйомок. При цьому всі три троса були заховані під уніформою стюардеси, спеціально пошитої для зйомок.
У такому положенні Сміт-Людвік провела п’ять годин. За цей час знімальна група за допомогою одного дрона встигла зняти рекламні кампанії для декількох ринків.