Згадайте, як часто ви викидали продукти, тому що вони виглядали «неідеально», хоч ще не зіпсовані.
Саме для того, щоб спробувати знизити рівень відходів, креативна агенція Grey розробила для мережі супермаркетів Makro елегантне рішення — наклейки, які підказують, як можна використовувати конкретний фрукт чи овоч.
Компанія сфотографувала фрукти та овочі у нейтральному освітленні та створили зі зразків градієнтні наклейки, по яким можна визначити ступінь зрілості овочів та фруктів. Ці наклейки також повідомляють людям, що можна приготувати з вибраного плоду зараз.
Наприклад, залежно від зрілості папайї, творці наклейок пропонують зробити з неї салат, пиріг або додати молочний коктейль.
Друкарня New Media можна надрукувати наліпки та етикетки малими тиражами на будь-яку продукцію: наклейки на фрукти та овочі, етикетки на косметику та парфумерію, наклейки на упаковку, наклейки на блокноти, етикетки на побутову хімію, етикетки на пляшки, наклейки на тару різних видів та багато іншого.
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770
Пишіть:
[email protected]