Наші клієнти звертаються до менеджерів із запитаннями:
- чим брошура відрізняється від буклету,
- скільки робити сторінок,
- який дизайн привертає увагу,
- як роздрукувати брошуру?
Давайте розбиратися.
Буклет — один аркуш паперу, складений у кілька згинів. За допомогою фальцювання та біговки виробу надають потрібну форму.
Брошура — багатосторінкове видання. Друковані листи з’єднують брошуруванням скріпками, термоклеєм, пружинами.
І те, й інше — багатосмугова поліграфія із структурованою інформацією. Але вони мають різні цілі.
Буклети містять коротку інформацію на певну тему: випуск нових товарів, розширення списку послуг. Їх друкують під якусь подію, роздають на виставках та конференціях, додають до замовлення. Зазвичай буклети друкують невеликими тиражами, оскільки інформація швидко втрачає актуальність. Підходить щільний крейдований папір, ламінування та інші види «іміджевої» післядрукарської обробки.
Брошура дає корисну інформацію, яка не застаріває з часом. Можна надрукувати у вигляді брошури каталоги, огляди окремих продуктових лінійок, інструкції до товарів, навчальні посібники та методички для тренінгів, іміджеві презентації компанії. У цьому випадку частіше застосовують тонкий крейдований папір. Брошури друкують рідше буклетів, але більшими тиражами.
ЯК ЗРОБИТИ БРОШЮРУ
Рекламний флаєр — це одноденка, а брошурою покупець користується та зберігає її. Вона продовжує працювати на ваш імідж деякий час.
Вирішіть, навіщо вам потрібна брошура: дати опис кожного товару, навчити користуватися послугою, спокусити гарними фотографіями? Коротко викласти тези тренінгу чи дати учасникам повноцінний ілюстрований курс?
Відштовхуємося від цих двох завдань, коли вирішуємо, як друкувати брошури.
- Обсяг та спосіб подання інформації визначає кількість аркушів, структуру блоків.
- Вибір матеріалів та технології друку впливають на презентабельність поліграфії.
Щоб створити брошуру, потрібно попрацювати і замовнику, і друкарні. Замовник визначає загальну ідею, дає інформацію щодо товарів та послуг. Він може самостійно розробити макет або звернутися до дизайнера друкарні. Фахівці-друкарі пропонують варіанти паперу, палітурки, обкладинки, післядрукарської обробки.
Друкувати брошури можна офсетним та цифровим способом. При великих обсягах використовують офсетний друк, але цей спосіб вимагає витрат часу на виготовлення спеціальних форм. Якщо потрібно швидко надрукувати невеликий тираж, вибирайте цифровий друк.
Цифрова друкарня New Media друкує брошури накладом від 1 екземпляра. Ми зберігаємо макети, тому ви можете внести правки, доповнити або оновити інформацію перед друком нової партії — це дуже зручно!
ІДЕЇ ДЛЯ БРОШУРИ
Навіть якщо брошура — це посібник з використання пилососа, вона не має бути нудною! Це не просто інструкція. Це — інструмент вашої взаємодії з клієнтом, джерело повторних продажів, штрих до загального образу компанії. Запропонуйте людині те, що принесе їй користь, порадує око та дасть приємні тактильні відчуття.
Брошура — не обов’язково традиційна книжечка у м’якій обкладинці. Хто читатиме 30-сторінковий опис історії вашого успіху? Поважайте ваших клієнтів: дайте інформацію коротко, доступно та цікаво. Щоби привернути увагу, потрібно креативіти! Ви можете експериментувати з формою, орієнтацією та розміром сторінок, з кольоровим та стилістичним оформленням, зі способом подання інформації.
Форма. Брошура може мати нестандартні контури: наприклад, повторювати контур товару, про який йдеться всередині.
Багатошаровість. Хто сказав, що всі сторінки мають бути одного розміру? Ваша брошура може виглядати як пачка різних буклетів та флаєрів, де кожен елемент — це блок з окремим змістом.
Вікна та прорізи. За допомогою вирізаних плотером отворів і прозорих вікон можна отримати несподівані ефекти: з кожним розворотом читач залучається до гри з сюрпризами. Порожня сторінка з висічками додає інтригу: а що там далі? Таку брошуру не відкладеш, доки не дійдеш до кінця.
Ефект буклету. Деякі сторінки можуть розгортатися равликом або складатися гармошкою. Це дозволить ефективніше структурувати інформацію: додати діаграми, етапи, графіки.
3D. Пам’ятаєте дитячі книжки-розкладачки? Розкриваєте книжку, і картинка на сторінці піднімається тривимірною декорацією. Чому б не використовувати цей прийом у брошурах?
Трансформери. Подумайте, як можна використати брошуру, коли вона більше не потрібна. Можна скласти її за певними лініями і вийде коробка, іграшка, прикраса або щось корисне. Читач може відірвати по лінії перфорації частину сторінки з календариком, порадами, купоном знижок, красивою закладкою для книги, крутим стікером або наклейкою.
Всі ці ідеї варто обміркувати, перш ніж надрукувати брошуру. Хочете здивувати своїх клієнтів чимось незвичайним? Звертайтеся до друкарні New Media. Разом придумаємо та втілимо найкреативніший креатив!
Пишіть нам на пошту:
[email protected]
Телефонуйте:
+380678347770
+380487347770