Oreo придумали оригінальний спосіб заховати печиво від дітей. У спецоперації щодо маскування печива взяли участь відразу кілька брендів, які виробляють різні товари. А саме печиво зробили тонше, щоб можна було легко покласти в рот.
У шафі печиво сховалося в упаковці з набором футболок. У холодильнику Oreo замаскувалось в упаковці з овочами. А на книжковій полиці замість куховарської книги — теж печиво. Тепер маленьким сищикам доведеться довго шукати Oreo.
У соцмережах компанія пропонує користувачам публікувати свої найкреативніші укриття для печива. А переможці отримають Oreo в новій упаковці і шанс виграти 25 000 доларів.
«Батьки дарують світ своїм дітям кожен день, але вони не повинні також дарувати своє печиво», — відзначили в компанії.
Згодні?