А давно ми не говорили про добрий дизайн. Так ось же він!
Перед дизайнерами агентства Ma’no branding була поставлена задача: розробити комплексне брендування кафе-бару в Тбілісі. Потрібно було залучити місцевих жителів і туристів, зробити заклад модним і популярним. Приміщення знаходиться в історичному центрі міста, де багато готелів і житлових будинків, тому власники хотіли запропонувати відвідувачам нову культуру відпочинку.
Ідея: грузини втомилися від «універсальної» їжі, далекій від їх культури. З іншого боку, вони готові сприймати сучасні світові тренди і люблять насолоджуватися смаком.
Рішення: Назва «Святий олень» походить від легенди, згідно з якою олені є символом міста Тбілісі. Основний символ, використаний в оформленні, — рука. Рука Творця, рука святого, рука людини з картин художників Відродження. І рука людини, який готує їжу, приносить її відвідувачам, розливає напої. Золотие коло — асоціація з німбом. Шрифти: трансформований Druk Wide і класичний Lovelace для підписів.
У логотипі руки асоціюються з рогами оленя, що підкреслює назву бару. Також розроблений ряд більш лаконічних логотипів, які використовуються для брендування практично всіх предметів.
Фірмова символіка прикрашає одяг барменів та офіціантів, сумки, пляшки з пивом і вином, посуд і келихи.
Звичайно, не забули про поліграфію: меню, тейбл-тенти, рахівниці, подложки, костеры, флаєри, візитки, стікери, магніти й шильди.
Ось що значить комплексний підхід!