Дедалі більше українських компаній працюють на експорт. Які ж особливості європейських споживачів? Що важливо враховувати у дизайні упаковки товарів для Європи?
Екологічність
На Заході трепетно ставляться до захисту довкілля, тому величезним попитом користується еко-упаковка. На зміну пластику та поліетилену приходить целюлоза. Елегантний крафтовий картон або навмисне грубий пакувальний папір — відмінний вибір. Головне, щоб було безпечно для людини та природи.
Друге життя упаковки
Продовження екологічної теми: сучасна європейська упаковка багаторазова. З двох металевих коробок користувач вибере ту, що послужить декором та прикрасить інтер’єр, коли вміст буде використаний. Якщо картонна коробка трансформується в настільний календар або зручну закладку для книг, то рука не повернеться викинути її у відро для сміття. Така упаковка залишиться в побуті надовго та буде служити рекламою вашої продукції.
Лаконічний дизайн
Досвідченого покупця не здивуєш буйним креативом. Велика кількість деталей, декоративних елементів і тексту вже не тішить, а втомлює. Стриманий, але ефектний мінімалізм, у якому акцент зроблено на головному, — ось що привертає увагу.
Ретро
Урожай мотиви в тренді. Нехай упаковка вашого товару занурює покупця у теплі спогади та нагадує про приємні моменти дитинства.
Все, що написане, стосується не тільки Європи: ці тенденції проникають і на український ринок. Так що вигадуйте, експериментуйте, робіть! А зручна цифрова друкарня New Media втілить у життя усі ваші ідеї!