Флаєри зайняли особливу нішу на ринку реклами. Вони використовуються в усіх галузях великого, середнього й дрібного бізнесу. Їх можна зустріти в банках, магазинах, салонах краси, отримати на вулиці, виставці чи конференції. Роздача флаєрів і листівок — найбільш швидкий і недорогий спосіб привернути увагу до продукту, послуги чи події.

Спочатку флаєри розкидали з літаків над містом, звідси пішла їх назва (fly поанглійськи означає «літати»). Сьогодні вони використовуються як роздатковий матеріал в рекламних і промо-акціях.

Часто флаєр є безкоштовним пропуском, запрошенням чи навіть вхідним квитком на якийсь захід. Це тонка, але ефективна маніпуляція: людина вважає себе в певній мірі важливою особою і більш охоче прагне попасти туди, куди її запрошують.

Iноді флаєр надає своєму володарю знижку, подарунок чи бонус.

Ці рекламні матеріали дійсно працюють, якщо їх правильно роздавати. Найкращі місця для роздавання — ті, де вірогідність комунікації з вашим потенційним клієнтом буде максимальною. Наприклад, флаєр, що запрошує на відкриття нового магазина в торговому центрі, слід роздавати поруч з цим центром. Людям, які прийшли до театру, можна роздати флаєри з анонсом наступного спектаклю. Непогано спрацьовує флаєр, який попадає до рук людини в той момент, коли вона нікуди не поспішає та не знає, чим зайнятись. Наприклад, стоїть в черзі чи на зупинці.

Листівка уходить корінням в часи винаходу друкарства. За століття вона довела свою ефективність в якості агітаційного та інформаційного матеріалу.

В листівках можуть міститись дані:

  • Про окремий товар чи послугу або про весь асортимент компанії.
  • Про акції, знижки, спеціальні пропозиції та час їх дії.
  • Про новини компанії, наприклад, про розширення асортименту чи розвиток нового напрямку діяльності.
  • Про заходи, що наближаються (концерти, семінари, ярмарки, майстер-класи).

 

Друк флаєрів і листівок в Одесі

В сучасній поліграфії під листівкою звичайно розуміють аркуш тонкого паперу формату А4 чи А5, друк виконується в 1 або 2 кольори. Флаєри, як правило, друкують повнокольоровими, на матовому або глянцевому крейдованому папері різної щільності. Вибір матеріалу безпосередньо залежить від ваших цілей. Для роздавання в метро логічніше вибрати більш економічний варіант (папір 115-150г/м2), а для розповсюдження на виставці, презентації або в точках продажів краще підійде більш дорогий папір щільністю не менш 170г/м2.

Друкарня New Media в найкоротші терміни виготовить для вас флаєри чи листівки, які допоможуть залучити потік клієнтів. 

Пишіть нам на пошту [email protected] чи дзвоніть по телефонах:
+380678347770
+380487347770

 

DSC01138